skip to Main Content

מעקב אחר קשר נגיף קורונה (וירוס SARS-CoV-2)

נשמח לארח אותך להשתתף בסיור בעיר!

אcc. סעיף 10 פסקה. 1 לפקודת ממשלת מדינת באדן-וירטמברג בדבר אמצעים למניעת הדבקה נגד התפשטות נגיף ה-SARS-CoV-2 (פקודת הקורונה – CoronaVO) מיום 23 ביוני 2020 (בגרסה שתקפה מ-30 בספטמבר 2020) אנחנו, בין היתר, לרישום נתונים אישיים של המבקרים שלנו. לפי סעיף 6 פסקה. 1 CoronaVO עלינו לאסוף את הנתונים הבאים.

     

    שים לב : לאחר שליחת הטופס בהצלחה, תראה אישור עם מסגרת ירוקה בדף זה. אנא הצג הודעה זו למדריך שלנו, זו הדרך היחידה לקבל את הזכות להשתתף באירוע!

    מידע הגנת מידע על איסוף נתונים אישיים בהתאם ל-CoronaVO

    אנו אוספים ומאחסנים את הנתונים הבאים ממך לצורך מעקב אחר דרכי הדבקה אפשריים לרשויות האחראיות:

    • סיור בעיר (תאריך ותקופת נוכחות),
    • שם פרטי ושם משפחה,
    • כתובת ו
    • מספר טלפון/כתובת מייל

    הבסיס המשפטי לכך הוא סעיף 6 פסקה 1 אות ג) של תקנת הגנת המידע הכללית (GDPR) בצירוף סעיף 6 פסקה 1 CoronaVO (תקנה של ממשלת המדינה בדבר אמצעים נגד זיהום נגד התפשטות נגיף ה-SARS-CoV-2) מיום 23 ביוני 2020 (בגרסה שתקפה מ-30 בספטמבר 2020).
    במקרה של חשד קונקרטי לזיהום, הרשויות האחראיות הן נמענות של נתונים אלה בהתאם לחוק הפדרלי להגנה על זיהומים.

    הנתונים האישיים שלך יימחקו על ידינו ארבעה שבועות לאחר הקבלה.

    אינך מחויב למסור את הנתונים האישיים שלך; גם נכונות המידע שלך לא נבדקת על ידי המפעיל. עם זאת, אם לא תספק לנו את הנתונים האישיים שלך, אינך רשאי להשתמש בשירותים שלנו ולכן לא לקחת חלק בסיור בעיר. זה לא נותן לך זכות להחזר, שכן הסכמת לתנאים וההגבלות הכלליים שלנו עבור סיורים בעיר על ידי הזמנת השירותים שלנו.


    הערה לגבי זכויות נושא הנתונים:

    יש לך את הזכויות הבאות במסגרת ה-GDPR: מידע על הנתונים האישיים שאנו מעבדים ממך; תיקון אם הנתונים אינם מדויקים או הגבלה של העיבוד שלנו; מחיקה אם איננו מחויבים עוד לאחסן אותו.

    אם אתה סבור שאנחנו לא מעבדים את הנתונים שלך כראוי, יש לך גם את הזכות להגיש תלונה לנציב המדינה להגנת נתונים וחופש המידע של באדן-וירטמברג, Königstrasse 10a, שטוטגרט.


    אתה יכול למצוא את המידע הכללי שלנו על עיבוד נתונים אישיים בדף הבית שלנו: https://betty-bbq.com/cms/datenschutz/

    Back To Top