skip to Main Content

בטי מנגל מציעה סיורים מעולמה

וזה ב

  • יישום ציבורי
  • כמו גם סיורים בלעדיים/פרטיים.

יישום ציבורי של הסיורים בעיר:

ניתן לרכוש כרטיסים לסיורים ציבוריים רק דרך שותפתנו למכירה מוקדמת לְהַזמִין בחנות האינטרנט של בטי מנגל לְהַזמִין .

כמו גם בכל משרדי ההזמנה המוקדמת של לְהַזמִין , מידע התיירות של העיר פרייבורג , שירות הכרטיסים של עיתון רע במרכז העיר פרייבורג וקו הכרטיסים של לְהַזמִין .

כרטיסים לסיורים ציבוריים בעיר ניתן לרכוש לא יאוחר משעה 16:00 ביום האירוע. אין קופה.

שימו לב לסריקת פאבים/סריקת פאבים ציבורית:

מסיבות ארגוניות ודרמטורגיות , רכישת כרטיסים לקבוצות של יותר מ-8 אנשים משותפי המכירה המוקדמת שלנו אינה מותרת . אם אתה בכל זאת רוצה לקחת חלק בסיור הפאב הציבורי עם יותר מ-8 אנשים, אנא צור קשר עם משרד בטי מנגל מראש לפרסום אפשרי: info@betty-bbq.de. לחלופין, אנו ממליצים להזמין סיור פאבים בלעדי.

 

סיורים בלעדיים/פרטיים:

לאירועים קבוצתיים של 8 אנשים ומעלה כמו מסיבות יום הולדת, טיולי חברה, מסיבת רווקים וכו’, אנו ממליצים על סיור בלעדי/פרטי על בסיס ניסיון. כאן תוכלו לבחור את שעת ההתחלה בעצמכם ואתם תמיד ביניכם בקבוצה. הסיורים הבלעדיים מתחילים בשעה 20:00 לכל המאוחר. אם תזמינו סיור עיר/בר אקסקלוסיבי, נשמח להעניק לכם שירותים נוספים כמו צלם, חשפן ונסיעה בלימוזינת סטרט למסיבה.

פניות לסיורים בלעדיים/פרטיים (למשל ל-מסיבת רווקים, מסיבות חברה, טיולים קבוצתיים, ימי הולדת ועוד) ניתן לבצע ללא התחייבות באמצעות פנייה למשרד בטי מנגל (נא לכתוב לנו בדיוק באיזה סיור/ים אתם מעוניינים, באיזה עניין יום ותאריך, לאיזה אירוע ומספר האנשים). לאחר מכן נשמח להציע לך הצעה מותאמת לצרכים שלך.

 

נקודת המפגש לסיורים שלנו היא תמיד בנקודת המפגש של בטי מנגל מול ניתן להקיש של קִצוּץ, Franziskanerstraße 11 בעיר העתיקה של פרייבורג ב- Rathausplatz, 79098 פרייבורג.

Back To Top