skip to Main Content

רכילות קפה ולחשושים עירוניים – “סיבוב הקפה ברגל” עם בטי מנגל לקטנים ולגדולים

כרגע אין יישום.

אין מקום טוב יותר לשוחח בו מאשר מאחורי כוס קפה – היער השחור גרור את המלכה בטי מנגל חושב כך. מה לא יכול להיות ברור יותר מטיול קפה אחר הצהריים?

אמא של פרייבורג מתעקשת להזמין אותך לסיור העיר המהנה הזה לצעירים ולמבוגרים דרך מטרופולין היער השחור! “ברגל” – כלומר ברגל – לחוות את מרכז העיר היפה והמפורסם של פרייבורג בכל החושים.

פנקו את עצמכם בסיור מהנה בעיר עם קומדיה, רכילות וסיפורים משעשעים ממלכת הדראג המפורסמת של פרייבורג.

מקורי באופן טבעי עם עצירה נעימה בפונדק אריות המסורתי לקפה ריחני ועוגת היער השחור הטעימה ביותר. כי מה יכול להיות יותר נחמד מלבלות אחר הצהריים של שבת רגוע בחברה טובה ועם פינוקים טעימים? לא הרבה!

  • סיור בידור בעיר: “נסיעה בקפה” ברגל ללא שמיכה חשמלית
  • בהנחיית היער השחור דראג קווין בטי מנגל בעצמה!
  • לצעירים ולמבוגרים וללא הגבלת גיל. אנו ממליצים על השתתפות בסיור מגיל 12. משתתפים מתחת לגיל 18 חייבים להיות מלווים באפוטרופוס חוקי.
  • משך הסיור כ-90 דקות
  • כולל קפה וחתיכת עוגת היער השחור וגם ממתקים על הדרך
  • אנא שים לב לכללים שלנו להשתתפות בסיור בערים ובפאבים .
  • עבור כל הסיורים בעיר, אנא שימו לב למידע שלנו על נגיף הקורונה .

סיור העיר רכילות קפה הוא סיור עירוני ידידותי למשפחות וללא אלכוהול . בטי מנגל מנחה את האורחים אחר הצהריים שלהם בפרייבורג בצורה מקורית ומשעשעת. למסיבות רווקים אנו ממליצים על סיור הפאב שלנו ועל סיור העיר המופלא עם בטי מנגל במקום הסיור הזה.

שימו לב:

כרגע ניתן להזמין רק כאירוע בלעדי.

פניות לסיורים בלעדיים/פרטיים (למשל ל-מסיבת רווקים, חגיגות חברה, טיולים קבוצתיים, ימי הולדת ועוד) ניתן לבצע ללא התחייבות באמצעות פנייה למשרד בטי מנגל (נא לכתוב לנו בדיוק באיזה סיור/ים אתם מעוניינים, באילו יום ותאריך, לאיזה אירוע ומספר האנשים ). לאחר מכן נשמח להציע לך הצעה מותאמת לצרכים שלך.

כרטיסים לסיורים ציבוריים ניתן לרכוש בעיקר דרך שותפתנו למכירה מראש לְהַזמִין. מידע נוסף על כך בהמשך. כרטיסים לסיורים ציבוריים בעיר ניתן לרכוש מראש עד השעה 16:00 ביום האירוע לכל המאוחר.

הסקירה הכללית של שאלות נפוצות (שאלות נפוצות) תמיד מועילה.

כרטיסים לסיורים ציבוריים בעיקר מראש דרך לְהַזמִין!

לתאריכים וכרטיסים פשוט לחצו על הכפתור בצד שמאל.

מכירה מוקדמת גם בכלל משרדי ההזמנה המוקדמת של לְהַזמִין , כגון מידע התיירות של העיר פרייבורג , שירות הכרטיסים של עיתון רע במרכז העיר פרייבורג וקו הכרטיסים של לְהַזמִין . סיור ציבורי בעיר מתקיים רק אם הוא כבר הוזמן מראש.

רוצים הבטחת ביצועים? לאחר מכן אנו ממליצים לרכוש את הכרטיסים מראש.

רעיון המתנה

לחברים, משפחה ועמיתים: בין אם לחג המולד, חג הפסחא, יום הולדת, מסיבת רווקים, יום נישואין, חתונה או גירושין – עם שובר לסיורי בטי מנגל סיטי ופאב אתה תמיד בדרך הנכונה!

לקבלת שוברים פשוט לחץ על הכפתור בצד שמאל.

 

או שאתם מחפשים מתנות יצירתיות? הנה יש לנו משהו!

מוצרים מעולים ומקוריים מבית בטי מנגל ניתן לרכוש אונליין בחנות האינטרנט שלנו . תסתכל כאן !

בימים נבחרים (בעיקר בימי שישי ושבת אחר הצהריים בקיץ כשמזג האוויר טוב), מוצרי בטי מנגל נבחרים נמכרים גם בנקודת המפגש של בטי מנגל (Franziskanerstraße 11, 79098 פרייבורג) . כמו כן, לאחר הסיורים בעיר עם בטי מנגל, יש בדרך כלל הזדמנות לרכוש מוצרי בטי מנגל נבחרים ישירות באתר.

Back To Top